ULASAN UJIAN 1
Soalan : Berdasarkan pengetahuan sejarah anda jelaskan ciri-ciri persamaan dan perbezaan di antara sistem feudal yang diamalkan di England dengan Jepun pada abad ke 16? ( 20 markah )
1. kelemahan utama dari segi teknik menjawab soalan.
2. soalan terbahagi kepada 2 bahagian iaitu persamaan dan perbezaan.
3. Ada 3 isi utama tentang ciri-ciri persamaan ( 5 markah )
4. Perbezaan terbahagi kepada 2 iaitu ciri-ciri feudalisma di England ( 5 markah ) dan ciri-ciri feudalisme di Jepun ( 5 markah )
5. Pengenalan ( 2/3 markah ) kebanyakan pelajar beri pengenalan yang umum sahaja.
6. Penutup ( 2/3 markah ) kebanyakan tidak memberikan ulasan hanya pernyataan umum.
BIL
|
NAMA PELAJAR
|
JANTINA
|
UJIAN 1
( 23/7/2012 )
|
|
1
|
AHMAD FARID
B ZORKEPLEE
|
L
|
06/20
|
|
2
|
AMIRUL
AIZZAD B AZMAN
|
L
|
06/20
|
|
3
|
ATHIRAH
SAKINAH BT ABD. HAFIZ
|
P
|
08/20
|
|
4
|
DIYANA BT
ABDUL AZIZ
|
P
|
TH
|
|
5
|
HAFIZUDDIN
ASSIDIQ B ABDUL TALIB
|
L
|
11/20
|
|
6
|
MOHD
FARLISSA B MOHD AMDAN
|
L
|
11/20
|
|
7
|
MUHAMAD
AMIRUL B MOHD HARUN
|
L
|
07/20
|
|
8
|
MUHAMAD
NIZAMMUDDIN B ABD RAHMAN
|
L
|
03/20
|
|
9
|
MUHAMMAD
BIN BAHALDIN
|
L
|
12/20
|
|
10
|
MUHAMMAD
FAIZAL B MOHD FIRDHAUS
|
L
|
03/20
|
|
11
|
MUHAMMAD
FIKRI B MOHD AZMAN
|
L
|
07/20
|
|
12
|
MUHAMMAD
NUR AZMI B MOHD NAZARI
|
L
|
03/20
|
|
13
|
MUHMMAD
ADYBAHARIN B AHMAD ADZMY
|
L
|
06/20
|
|
14
|
NUR AISHAH
BT SHAHROL
|
P
|
09/20
|
|
15
|
NUR LIYANA
BT RODZALI
|
P
|
01/20
|
|
16
|
NUR SYUHADA
BT SAZALI
|
P
|
10/20
|
|
17
|
NUR ZAWANI
BT ZULKIFLI
|
P
|
06/20
|
|
18
|
NURUL
FARHANAH BT KAMARULZAMAN
|
P
|
05/20
|
|
19
|
SUFI
HAZIQAH BT JUMARIS
|
P
|
04/20
|
|
20
|
MUHAMMAD
SHAHFIQ B BAHAR
|
L
|
05/20
|
|
21
|
NURUL AMIRA
BT BADRUL HISHAM
|
P
|
06/20
|
|
22
|
MUHAMMAD
AIZAT B. KHAIRUL AZLAN
|
L
|
07/20
|
|
23
|
NURHAYATI
BT HAMIDUN
|
L
|
0/20
|
|
24
|
NUR AMEERA
NADHIRA MOHD MAKHZUN
|
P
|
TH
|
|
25
|
SITI
FATIMAH BT RAMLAN
|
P
|
03/20
|
|
26
|
MUHAMAD
NAZIR ABDUL AZIZ
|
L
|
03/20
|
|
27
|
INTAN
NURFARHANIM MOHD HIDIR
|
P
|
11/20
|
|
28
|
SARAH ZAFRAH
SAIFUL KAMAL
|
P
|
04/20
|
|
No comments:
Post a Comment